Internet

Elke woning is aangesloten op internet via Kennisglas (netwerk) met als provider Teleplaza. Op http://www.kennisglas.nl vind je informatie over de aansluiting. De KennisGlas helpdesk is op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur telefonisch te bereiken op: 085-0162069 (lokaal tarief).
Ook is de helpdesk per e-mail te bereiken via helpdesk@kennisglas.nl.


Hieronder een afbeelding van de aansluiting in de woning. Links is de aansluiting voor jouw
intercomtoestel, rechts is de internetaansluiting. Let op: haal deze niet door elkaar. Het intercomsysteem wordt hierdoor storingsgevoelig.

Wel een Kennisglas aansluiting maar andere provider gebruiken?
Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om je huidige situatie met een andere internetaansluiting (Bijv. Luna of Telfort ADSL) te behouden. Dan houd je dus je huidige kosten voor je internetverbinding + de € 1,- per maand in de servicekosten indien aansluiting Kennisglas bestaat. De Kennisglas aansluiting en betaling hiervoor in de servicekosten staan los van het feit of iemand in praktische zin gebruiker is. Mocht je ervoor kiezen om deze aansluiting niet te gebruiken dan is dit de vrije keus van de betreffende huurder maar zal niets af doen aan de status van de aansluiting en kosten. Dit is vergelijkbaar met afname Kabel-TV in servicekosten zonder bezit van TV of betalen voor de liften in de huur terwijl altijd de trap wordt genomen.

Voor verdere vragen over Kennisglas mail naar Stadswonen

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

%d bloggers liken dit: