Schoonmaak en beheer

Schoonmaak
Het woongebouw wordt op werkdagen schoon gehouden door een schoonmaker van VLS. Het schoonmaakprogramma hangt op de verschillende prikborden op de begane grond. De schoonmaker is van 9 tot 13 uur in het gebouw aanwezig en neemt GEEN pakketjes aan.

Servicemedewerker
In het gebouw is 3 uur per werkdag een servicemedewerker aanwezig, bij wie je terecht kunt voor algemene informatie en het melden van klachten. Daarnaast ziet de servicemedewerker toe op de veiligheid en netheid van het gebouw en het parkeerterrein en de parkeergarage. Als service naar de huurders neemt de servicemedewerker pakketten aan, welke tijdens het spreekuur zijn af te halen op vertoon van het afgiftebewijs van de pakketbezorger. Vanwege beperkte opslagruimte willen wij je vragen rekening te houden met de volgende voorwaarden:
– De pakketdienst geldt voor pakketten van maximaal 50x50x50 cm. Grotere pakketten worden geweigerd.
– Vanwege de gezondheid van onze servicemedewerker accepteren wij alleen pakketten van maximaal 10 kilogram.
– Afgeleverde pakketten dienen binnen 2 weken opgehaald te worden.

Ook kun je bij de servicemedewerker terecht voor het lenen van trappen en transportkarretjes. De servicemedewerker is tijdens zijn werktijden te bereiken via 06 – 391 112 19, via puntegale.servicemedewerker@beheerders.stadswonen.nl of in zijn kantoor in het atrium op de begane grond (nr. 103).

De werktijden* van de servicemedewerker zijn:
Maandag, woensdag en vrijdag: 13.00 uur – 16.00 uur (spreekuur van 15.00 – 16.00 uur)
Dinsdag: 15.00 uur – 18.00 uur (spreekuur van 17.00 – 18.00 uur)
Donderdag: 16.00 uur – 19.00 uur (spreekuur van 18.00 – 19.00 uur)

Update 27 december 2020: Vanwege de corona situatie is de servicemedewerker momenteel niet aan het werk. Het lenen van trappen is via het bestuur geregeld deze dagen. Contact kan via bestuur@puntegaalstraat.nl

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

%d bloggers liken dit: